17:32
בעיה מוזמנת ברים רצועת וכיצד לזיין

חשפנות הם חשבונות פשוט אינטראקציה עם הזמנות של המוסד, תוך שנותר סגור. בנות לדבר לא רק על הבמה ולבלות עם לקוחות עובדים על צריכת ריקודים וריקודים. יש לציין כי כל הגברים אינם שונים נימוסים טובים והתנהגויות טקטיות. ייתכן כי ישנם נציגים של הרצפה החזקה, אשר במיוחד, או אפילו לא מודע, מתנהגים פשוט מגעיל כמעט נגזר סטריפס של פעולותיו. ואכן, במאמר, נראה כיצד להתנהג עם לקוחות בעייתיים.

באה טופס חיצוני לא מתאים

כמה גברים סוף סוף מעדיפים ליפול לתוך הבר הלהקה כדי להתקרב נפח יום הנחת או אימון. עם כל זה, הבגדים שלהם לא שונים, כמו רבים לידי ביטוי, הרעננות הראשונה ואת הגוף זה בא, כמו רבים באים לידי ביטוי, ריח רע. אם הבחורה סוף סוף צריך לרקוד את הבחור הזה, היא סוף סוף סיכנה מטושטשת חליפה ויהיו ספוג כמו גבר בזיעה יוצאת, שהפך, להפחיד את שארית האורחים.

אבל, כפי שלא היה צלצל, ללקוח יש לקוח, באופן כללי, הוא יצטרך לשרת אותו, במיוחד אם אין קוד שמלה במועדון רצועה. ואכן, במקרה זה, זה הפך את הבעיה לבחור, כמו כולם יודעים, כאלה כאלה ריקוד, כך שבסופו של דבר, להישאר מן האורח במרחק הגבוה ביותר. לדוגמה, לארגן את ההצגה על הספה או המיטה בחדר WP והוא יבקש זוג מטרים ממך על כיסא או כיסא.

שמאלה לתה ... קְצָת

כניסה לסרגלים של טאינס, כגון בדיחות ובריליאנטים, שנחשבים לבסוף מצחיקים, זה מספיק כדי לעלות על החשפנות של הדברים הקפדניים הקטנים, להסתכל מאוחר יותר, איך זה אוספת אגורה. אבל, לא רקדנית כבוד של זה בסוף לא יעשה. יש צורך להדגיש כי לקוחות של פסים אינם מאושרים, לא לספור את הדרך בה הוא הוקם, אשר דומה לפעולה drogal של האורח נחשב לסרט. https://tkescorts.com/

יש לך זכות מוחלטת סוף סוף לומר את הממשל או את ההגנה של מה שעשה אדם באמת לבקש לעזוב את המוסד או יוזמן להתנצל רשמית על האישה. יהיה צורך לציין כי זה יהיה נחמד לאלץ את הזדון כדי להסיר אגורה מן הסצינה, כי על איך רקדנים מפוזרים יכול להחליק וליפול. אבל זה רק יעלה בברים של להקות זרות, שם המקצוע של חשפנית באמת מכובד.

אם במפעל, שבו אתה עובד, יש מדיניות "הלקוח הוא כל הזמן נכון", ולאחר מכן להתעלם פעולה מטופשת זו בצד האורח.

קיפל את רגלו על הבמה

הסצינה היא הטריטוריה של כל כך הרבה. לאף אחד אין זכות לחסן את הקדוש. ביחס של כלל זה, כל מועדוני רצועה, כגון אנשים המשמשים להביע, פוליטק קפדני. אם אורח ב crumpling של רגשות מחליט לטפס על הילדה על הבמה, הביטחון יהיה במהירות מגניב את הלהט שלו ואת חוזר במקום.

אבל, ישנם מנהלים אשר מצליחים במהלך הדמיה, באופן כללי, מקופל על הבמה הרגליים, הם אומרים את זה יותר מעשי. הספירה סוף סוף יש את הזכות לתבוע גבר לשבת בדרך כלל. במקביל, באופן כללי, כדאי לעשות את זה עם התמדה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה כי ב -1, זה לפחות מכוער ו לאבד את הילדה. ב 2, רקדנית יכולה לטיול בטריוואלי ולבסוף נפצעו.

תמונות גם למחוק את המספר על הווידאו

כזה בהחלט, באופן כללי, ידוע לעשות בכל bandbars. דיבור - נכס זה של המוסד. לאהבה עם יפהפיות חשופות, יש צורך לשלם, וזה לא מסוגל לשמור את הווידאו, אפילו עבור חזון אישי.

האם זה אפשרי עבור מצלמת אינטרנט... אינדיבידואליות של עבודה...

לרצועה יש את הזכות לקחת את הטלפון באורח, ובכלל, לתת אותו למנהל, לבסוף לפנות לשומר. לא נכון לדבר צריך לפחד לעשות. בכל מקרה מוזר, אבל אם זה בסופו של דבר, אתה מסיר ללא רשות, בנוסף, במהלך המבצע, היא הפרה של זכויות אישיות וגבולות אתיים. זה אפשרי כי זה לא חייב להישאר ללא עונש.

הסצנות גם יושבות, אבל קצה לא מתחיל

כמעט בכל מועדוני סטריפטיז, יש כלל כי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, טיפים הם לא מחיר לכל האורחים. בכמה גברים מתבטאים, איזה גברים צריכים גם להשאיר את האנשים האלה שישבים במיוחד על הבמה.

אם הלקוח לקח מקום עם הביקורת הטובה ביותר, אבל עם כל זה, אני לא ממהר לקבל ארנק, ואז הוא סוף סוף מזכיר לי את הכללים של בר רצועה. לאף אחד אין את העובדה כי במקרה לא נעים, יש לך זכות מוחלטת, סוף סוף, לומר את ההגנה כי ההקדמה היא מקפיא. תארו לעצמכם עובדה שאתה לא צריך להתחרט על גברים כאלה. טיפים הם הזכיות שלך ואם אתה מאפשר ללקוחות לצפות ריקוד, אז אתה ועמיתים יישארו ללא כספים.

לְנַקֵב

ישנם אורחים שהם כל כך מרשימים עם ריקוד, אשר מתאהבים במבט ראשון של המבט הראשון. הינכם מתבקשים לשים לב כי אנשי מפרשים כאלה קשה מאוד, אבל כל הזמן, יש דרך החוצה. אם הלקוח ממשיך את המספר שלך בהתמדה, לשים אותו מעט, דורש את השם האמיתי, אתה יכול להיות כל הזמן לצאת, את הסיפורים של כישלון. אבל, גדול את האפשרות שזה, לשים אותו מעט, כאן, באופן כללי, יתקשר או להתחיל, זה הפך להיות למצוא אותך ברשתות חברתיות. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי זה תמיד אפשרי לעשות ACC מזויף ולהתחיל, כמו רבים מבטאים, כרטיס SIM מיוחד, רק עבור אלה שיש להם אוהדים אוהבים.

תמיד יש מנהלים אשר מתעקשים לבצע את חשפנית של הכרזה, כמו רבים מאיתנו מי כל הזמן אמר בבית. לא למישהו אחר להיפטר מהם. בדרך כלל, מן מועדון רצועת טטר יש כמה טיולים. אמור פשוט באורח אתה הולך לזרוק בחדר ההלבשה, לשנות בגדים ואתה מצפה שזה מצפה מהדרך שבה הכניסה הדומיננטית ב 10 דקות. תן לזה להיות שם רק לעמוד, ואתה יש putten את השמות דרך כולם מכירים דלת סלמון.

לצריכת בירה מבושלת

לא רק את הרדין, ואורחים ערמומיים נפגשים. ברור להדגיש כי החשפנות באופן פעיל לצרוך כי לקוחות אלה פשוט הורה להם עבור משקאות. כמה גברים לוקחים כוס גדולה של בירה לילדה. באופן טבעי, כל עוד זה לא שווה את זה כי המשפט, הנערה לא תוכל להזמין משהו אחר או לעזוב, כי רקדנית צריך לשבת עם האורח עד שהוא טיפל. שים לב כי עבור חשפנות, זה טרגדיה - כי אתה יכול לעשות משקה של בירה.

אבל בנות המציאו את הטיפים שלהם על לקוחות אלה. המשקה יכול להיות מעיניו, לשים אותו מעט, כדי למזג אותו באדמה, אם אתה מכניס שטיחים. שים לב כי זה לא הדדי, בסופו של דבר, לשפוך בירה לתוך סיר עם פרח או אגרטל דקורטיבי. העיקר הוא לעשות את זה באופן בלתי מורגש. אם אתה צריך לציין כי היכולת שלך להתדרדר, אתה אומר בנימוס לאורח כי משקה זה לא כמוך. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לעובדה שאנחנו לא מפחדים לראות איך היינו רגילים לומר, מחוספס, כי אתה לא צריך לעשות מה שאתה לא רוצה.

למרבה המזל, כמעט בכל סורגים, זה כבר התבקש שבב זה, וזה אפשרי עבור רקדנים, לבסוף, לשתות רק מתוך דף מיוחד ולא את התפריט הכללי.

דוחה ידיים, באופן כללי, מתנהג לא מספיק

זה שובב ביותר שיכול לומר את זה קצת, לקרות עם חשפנית. כמה גברים תחת פעולה של אלכוהול ואווירה מרגיעה לאבד שליטה על איך להביע בורר להביע פשוט להתחיל ליצור דברים דחופים. אתה מבין את הידיים שלך כל כך נורא, כוחות עם סקס.

במצב זה, שלושה יציאות: פליטה, הגנה עצמית או סיוע. לא לכל אחד סוד, היא לא עשתה את זה, לשים את זה באותו זמן, יהיה נכון כי הלקוח מפר את כללי המגורים במוסד. אני באמת רוצה להתמקד בעובדה שאתה סוף סוף נראה עוין נראה לא להקשיב לאיומים. אנשים מעטים יודעים מה בדיוק כמו להגן על עצמו מפעולותיו.

חשפנות עם אורחים צריכים להיות רזים ושינוי במצב סכסוך יכול להופיע על השינוי. זה בעצם, כפי שהיה, איך, סוף סוף, להרוס אחד או יותר דברים עם פחות הפסדים, כי המוסד הוא לא, בסופו של דבר, לאבד לקוחות. עם הצד השני של הרקדן לא צריך, באופן כללי, לתמוך בגסות ובבוררות של בחורים בעבודה, ולכן יש צורך להגן על זכויותיהם. להשאיר בעדינות אבל מתמיד. אם יש צורך להדגיש כי זה לא הולך עם הלקוח הבעייתי ללא עזרה של אחרים, זה יהיה טוב יותר לעזור לו לנהל או לשמור.

Просмотров: 479 | Добавил: tgabbert | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar