16:57
למה אחרי סקס כואב בטן?

אנו מבינים מסיבות אפשריות ומגלות כאשר זה שווה את זה לדאוג לגבי זה.

התוכן של המאמר

1 (לא) בעיה נוראה? 2 מחלות נשים 3 מתי ללכת לרופא?

(לא) בעיה נוראה?אני

במקרים רבים, כאבי בטן לאחר המין מתרחשת עקב גזים או חדירה עמוקה. זה לא מסוכן, אם כי זה יכול לגרום אי נוחות.

במקביל, תחושות כואבות עלולה להיגרם על ידי disparaway, אשר כפוף ל 10-20% מהנשים בארה"ב בלבד. אצל גברים, בעיה זו מתרחשת הרבה פחות - כ -5%.

בכל מקרה, אם תחושות כואבות להתגבר לעתים קרובות מדי מלווה בסימפטומים אחרים, כדאי להתייעץ עם רופא. גם במקרים מסוימים, כאב עלול להתרחש עקב מתח חיצוני או אפילו תנוחות.

לכן. תנו לנו לשכון על הגורמים הנפוצים ביותר לתופעה זו. אלו כוללים:

תגובה רגשית

סקס יכול לגרום למגוון רגשות - מן ההתרגשות כדי חרדה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט לבחור Esquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.

כל זה יכול להשפיע על הבטן שלך. בעיות ביחסים, בלחץ יומי ודאגות לגבי מין מובילות למתח של שרירי הבטן והאגן ויכול לגרום להפרעה של דרכי העיכול.

חדירה עמוקה

נוגעת הן סקס ונרתיק והן למין אנאלי. כאב כזה הוא בדרך כלל הזמן חייב לעבור לאחר משמרות של תנוחות והרפיה. כדי למנוע אי נוחות כזו בעתיד, נסה תנוחות אחרות או למנוע jesters עמוק.

אוֹרגַזמָה

השרירים האגן מופחתים במהלך אורגזמה. יש אנשים שיש להם הפחתות אלה להוביל עוויתות שרירים כואבת בתחתית הבטן ואת האגן. כאב במהלך או אחרי אורגזמה נקרא Dizergazmia. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

דיזורגזמיה נפוצה יותר בבנות בהריון, בבנות עם אנדומטריוזיס, תסמונת כאבי אגן כרונית, ציסטות השחלות ומחלות דלקתיות של איברי האגן הקטנים, כמו גם גברים שעברו כריתת הערמונית.

המחקר של 2013 קשור גם להודאת טבליות למניעת הריון עם רמה נמוכה של הורמונים וכאב במהלך ואחרי אורגזמה.

עַזָה

החדירה יכולה לדחוף את האוויר לתוך הנרתיק ואת המעבר האחורי. כאשר האוויר נופל לתוך המלכודת, אתה יכול לחוות כאב בחלק העליון של הבטן ואת החזה.

דלקות בדרכי השתן

בדרך כלל הם משפיעים על החלק התחתון של דרכי השתן, כלומר, שלפוחית ​​השתן ואת השופכה. יחד עם כאב בתחום האגן והבטן, אתה יכול להתמודד עם כאב ושריפה במהלך השתנה (ותדירות הליכה בשירותים עשויה להגדיל), שתן בוצי או דמים כאב רקטלי.

מחלות המועברות במגע מיני

רבים מהם להמשיך אסימפטומטי - זיבה ו Chlamydia, למשל. עד רגע מסוים. כאשר המחלה מתחילה להכריז על עצמה, לא רק כאבי בטן מופיעים, אלא גם פריקה יוצאת דופן, בוערת במהלך השתנה וריח לא נעים.

Interstitial cystitis

כמו כן נקרא תסמונת של שלפוחית ​​השתן הכואבת, יכול לגרום כאב אגן כרוני או בטן נמוכה יותר.

רוסית לא פנס ומידע שגוי זרוע מסקנה כוזבת כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה נתון, מה צריך לשתוק. עכשיו ליחידות יש מידע כי שירות הליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

כאב יכול להיות מוגבר במהלך או אחרי מין.

תסמינים אחרים של המחלה כוללים: השתנה תכופה (בדרך כלל בכמויות קטנות), תחושה של בועת השתן מלאות, גם לאחר ריקון שלה בריחת שתן.

תסמונת מעיים עצבנית

גורם למספר סימפטומים במערכת העיכול, כולל גזים ועוויתות, אשר יכול להוביל כאב בטן. שלשולים, נפיחות וצווחאות יוצאת דופן גם להזין את רשימת הסימפטומים.

נקבה

לפעמים כאב בטן יכול להיגרם על ידי מחלה אחת או אחרת או פגיעה בעבודת מערכת הרבייה של הנשים. כלומר:

מיקום הרחם

לדברי החברה הבינלאומית של הרפואה המינית, מ 20 עד 30% של נשים יש עיקול של הרחם (הרחם הוא מוטה קדימה). זה עלול לגרום אי נוחות במהלך יחסי מין, כמו גם כאב בטן לא צפוי. במיוחד לעתים קרובות זה קורה בחדירה עמוקה ובנופים מאחורי.

ציסטה השחלה

Cyst - מלא תיק נוזלי שיכול להתפתח בפנים או על פני השחלה. בדרך כלל הם נעלמים בעצמם במשך כמה חודשים.

ציסטות גדולות יכולות לגרום לכאב בתחתית הבטן. במהלך או לאחר החדירה, כאב זה עשוי להגדיל. גם על נוכחות של ציסטות השחלות יכול לדבר bloating, בחילה והקאות.

מיקומה הרחם

זוהי מחלה שפירה נפוצה. הסימפטומים שלה כוללים דימום בין חודשי, שופע חודשי, בשבועות האחרונים, עצירות וכאב גב ורגליים

מחלות דלקתיות של האיברים של אגן קטן

אלה הם זיהומים חיידקים כי הם נגרמים לעתים קרובות על ידי אותו חיידקים כמו זיבה ו chlamydia. תסמינים של מחלות כאלה (בנוסף כאבי בטן) דימום במהלך מין, דימום בין פריקה חודשית, חריגה, ריח לא נעים וחום.

אנדומטריוס

באנדומטריוזיס, תאים רירית הרחם מתחילים לגדול מחוץ לרחם בשחלות, חלל הבטן והמעיים. זה מוביל את התרחשות הכאב בבטן, האגן והגב התחתון. לאחר החדירה, כאב יכול להגדיל.

תסמינים אחרים של המחלה: כאב במהלך השתן וצרכיים, דימום חמור בין חודשי בהם, וכן כאב במהלך הווסת.

חסימה (חסימה) של צינורות הרחם

צינורות Fallpiev להתחבר לשחלות ורחם. מדי חודש הם מעבירים ביצה מן השחלה אל הרחם להכנת הפריה.

אם אחד או שני הצינורות חסומים, זה יכול לגרום כאב בטן בהיר. עם זאת, לפעמים בנות ללמוד על חסימה של צינורות הרחם במקרה, ליצור קשר עם הרופא בגלל בעיות עם התפיסה.

מתי ללכת לרופא?3

טיפול רפואי נדרש אם הכאבים להתגבר על ידי תסמינים אחרים, למשל, טמפרטורות גבוהות. בנוסף, אם הכאב הוא כל כך חזק כי זה כמעט בלתי אפשרי לסבול, אתה לא צריך פשוט לעצור את זה עם גלולות. עדיף לבדוק את הרופא.

Просмотров: 6473 | Добавил: tgabbert | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar