15:50
איך "לעשות" סקס - הוראות למתחילים ואוהבים מנוסים

סקס תופסת חלק חשוב במחזור החיים של האדם. בלי זה, לא היינו. ולמרות אחת המשימות העיקריות שלה היא המשך מהסוג, אף אחד לא ביטל הנאה! עם זאת, עבור רבים, נושא זה הוא עדיין טאבו. אנו נספר על יסודות ההנאה, טעויות נפוצות וכיצד ניתן לשפר את חיי המין שלך.

התוכן של המאמר

1 אטרקציה מינית או ליבידו 2 הנאה מינית ואורגזמה 3 סקס בטוח 4 טעויות נפוצות של גברים במין כיצד לשפר את חיי המין?

אטרקציה מינית או ליבידוי

האטרקציה המינית מרמזת על רצונו של אדם להשתתף בפעילות מינית. הכל שונה, ואין דבר כזה ליבידו "נורמלי". העובדה כי עבור אחד טוב עבור אחר יכול להיות לגמרי ההפך. אז, כמה מספיק כמה פעמים בשבוע כדי לקיים יחסי מין, מישהו מוכן להתמכר בשמחה הבשרית כל יום, את השאר ופעם בחודש - גם מצוין.

וריאציות הן נורמליות. למרות סטריאוטיפים בהחלט קיים (למשל, בני נוער עם הורמונים משתוללים), אטרקציה מינית היא אישי מאוד. ואת תשוקת המין שלך יכול להשתנות בהתאם לגורמים כגון גיל, רמת מתח, מצב בריאות ומצב היחסים.

הנאה סקסית אורגזמה 2

אם כבר מדברים על סקס, אורגזמה נחשב לעתים קרובות כמו הדרך הגבוהה ביותר להשיג הנאה. בפרט, נקבה נחשב ראיות להצלחה מינית, כי לפעמים זה קשה מאוד לחוות את זה. עם זאת, זה לא מיתוס, הוא באמת קיים. אבל כדי לקבל זיקוקים של תחושות בלתי נשכחות, אתה צריך לדעת מה לשים לב במהלך יחסי מין.

דַגדְגָן

ממוקם מול הפות ומכיל קרן של קצות עצבים. בתהליך של עירור, הוא מתנפח, גדל בגודל ונעשה רגיש יותר. הדבר הטוב ביותר כדי לעורר אותו עם האצבעות, כף היד או הגב בחזרה ותנועות אחוריות.

זה גירוי של הדגדגן - הדרך הקלה ביותר עבור רוב הנשים לחוות אורגזמה.

נקודה G

על הקיר הקדמי של הנרתיק יש נקודת תענוג, הגירוי שבו מוביל אורגזמה נרתיקית. הזן את האצבעות שלך או צעצוע מין ולעשות את התנועה "ללכת לכאן" כדי למצוא את המקום הנעים ביותר.

אזורי ארוגני

אורגזמות של חלקים אלה של הגוף מושגות באופן בלעדי באמצעות קבוצה של ניסויים. אתה יכול לחוות את אופוריה מנשיקות בצוואר, צובט פטמות או אנשי קשר אור בתוך החלק הפנימי של המרפק. הדרך הטובה ביותר למצוא את האזורים הארוגניים שלך היא להחזיק עט או פריט אור אחר בכל הגוף ולשים לב למקומות רגישים יותר לכל הפעולות שלך.

אבל זכור, האורגזמה לא תבוא אם אתה לא יודע הגוף שלך לא מבין מה מספק לכם ליהנות. אוננות ולחקור את האזורים הארוגניים שלך - זהו אחד השלבים החשובים ביותר בדרך ארוכה לראש הנאה.

Sex3 בטוח

מאז שבעל אוראלי, אנאלי או נרתיקי, מגע איברי המין והנוזל המיני נבדלים, שותפים מיניים סיכון בוחר זיהום. כדי למנוע STD, אתה צריך:

זה נכון וכל הזמן (תמיד, לא רק מעת לעת) להשתמש באמצעי מניעה בחלקים של הגוף או צעצועי מין עבור כל סוג של גירוי. להעביר יחסים בלעדיים הדדית: יש לך רק יחסי מין עם השותף שלך, והוא רק איתך. באופן קבוע לעבור בדיקות עבור כל stis.

על ידי קבלת אמצעי חוק מין, תוכל להגן על עצמך ועל השותף שלך מזיהומים המועברים במגע מיני:

Chlamydia הרפס זִיבָה Trichomoniaz HIV

לרוב, מחלות אלה להמשיך אסימפטומטי, כך אדם לא יכול אפילו לדעת מה הוא זיהום רוכל.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, זה ידגיש את המעמד ויאסוף חברה חמודה.

עם זאת, לפעמים המחלה מלווה פריקה צבעונית, השתנה כואבת, גירוד באזור אינטימי, מדמם לאחר מין ריח לא נעים.

קשה לקבוע איזו יחסי מין הוא הגורם להעברת המחלה, שכן שותפים עוסקים לעתים קרובות ביותר מסוג אחד של פעילות מינית (לדוגמה, עניינים אוראליים לפני החדירה לנרתיק). לכן, לדבוק באמצעים המניעים הנ"ל כדי לא לחשוף את הסיכונים הבריאותיים שלהם.

טעויות נפוצות של גברים ב- Sex4

אפילו האוהבים המנוסים ביותר עושים טעויות במיטה, וזה שם כדי לדבר על עולים חדשים בעניין זה. עם זאת, משימות מסוימות יכולות להוביל להידרדרות בחיי מין וביחסים עם בן זוג. זה מה שאתה צריך לדעת:

סקס מתחיל בחדר השינה

גבר יכול לעלות על קליק, נשים צריך קצת יותר מרגש. לכן, להכין שותף למין הבא מראש. חיבוקים, נשיקות, מחמאות ומילים של אהבה לאורך כל היום מאפשרים לך להרגיש את הרצוי. בנוסף, תחושה של ביטחון במערכות יחסים היא המפתח כדי להירגע באמת במהלך יחסי מין.

בורות של תשוקותיה

כמה נשים מסיבה אחת או אחרת יש לדמות אורגזמה. לכן, השותף לא יכול אפילו לנחש שהכל משתבש. להכיר את הרצונות וההעדפות שלה - הדרך היחידה לכביש הראשי לאורגזמה.

הכל על פי התוכנית

כן, אולי זה עבד פעם אחת, שתיים, שלוש, אבל אז אולי זה אפילו לא מרגש אותה. עירור של אישה תלוי במצב רוחו ועל מה מחזור הווסת הוא. עדיף לנסות דברים שונים ולצפות בשלי התגובה.

והיה שם הקדמה?

הייצוג של גברים של הקדמה הוא מופחת לעתים קרובות רק לגירוי פיזי, והנפשית מתעלמת לחלוטין. אבל היא שהיא שמנגנת תפקיד חשוב, כי נשים רבות יש לחבר פנטזיות בתהליך ההתרגשות. לכן שיחות לנושאים מיניים צריכות להיות חלק מין "ל".

מחכה לאורגזמה ..

רוב הנשים לא יכולות לחוות אורגזמה רק מחדירה, כי תנוחות רבות למין לא לעורר את הדגדגן ישירות. אבל אתה לא צריך ליפול את הרוח! יש עדיין מין אוראלי, גירוי הדגדגן, צעצועי מין שונים שיכולים להביא לשיא של הנאה.

אגב, לפני ביצוע חדירה, אתה צריך "להתחמם" שותף. זה מגביר את הסבירות שזה יחווה אורגזמה.

יכול וללא פיתוי

לא אתה לא יכול. נשים כמו כאשר הם מפותתים. זה יכול להיות כל דבר: שיחות מלוכלכות, התכתבות וולגרית, מפלרטטת במקום ציבורי או מגע קל לגופה. כל מה שנותן לה להרגיש רצוי.

דגדגן ושוב

נשים רבות זקוקות לגירוי נוסף כדי לקבל אורגזמה. עם זאת, כמה גברים לא מבינים את האנטומיה של הדגדגן. למעשה, זה הרבה יותר רציני מאשר רק כפתור "קטן". קצות העצבים שלו חלים על הנרתיק, וכל יחד הם כיף כיף פוטנציאלי.

תשומת לב מוגזמת לעומס לא פחות מאשר התעלמות מוחלטת. הכל בגלל "כפתור" הוא רגיש מאוד, גירוי חזק יכול לשלול את ההנאה.

איך לשפר את חיי המין?חָמֵשׁ

אתה אוהב את השותף שלך ומין מדי. אבל לאחרונה, יש לך כל כך משעמם בחדר השינה שלך, כי אפילו ברגעים של תשוקה הכל צפוי מדי? הגיע הזמן להדליק שוב באש. הטיפים הבאים יעזרו לך לשפר את חיי המין.

אוהב את הגוף שלך

קומפלקסים על הגוף הלא אידיאלי שלהם לעתים קרובות להתפתח רגשות שליליים, אשר מועברים גם לחדר השינה. אפילו בנקודות נלהבות ביותר, כמה נשים לא יכול להירגע לחלוטין, כי כמה קילוגרמים נוספים או גודל השד קטן הם ביישן.

כדי להגדיל את הביטחון העצמי, לעמוד חשוף מול המראה ולשקול את עצמך. לעשות מחמאה של כל חלק מועדף של הגוף שלך. וגם לשאול שותף להגיד לך מה הוא אוהב אותך. לכתוב את זה ולקרוא כל יום, להזכיר לעצמך כמה יפה אתה.

סקס סליחה

כאשר אתה עם שותף במשך זמן רב יחד, אז סקס הופך מוכר.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. הכל הבין כי היום Esquiten רק שולח שותף באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור של המצב.
נערות ליווי בחיפה

הימנעות משמחה בשרית לכמה ימים כדי לחזק את הציפייה. וכאשר אתה זוחל לאחור אחד על השני בשרישה של תשוקה, ואז לנסות להתמקד לא על "סופי" של המשחק, אבל על חושניות ואהבה אתה מקבל ולתת את התהליך.

הוסף חד

הרפתקאות חדשות מעוררות את המוח לייצור הורמונים האחראים לתשוקה מינית. אז לזרוק את האתגר לשותף שלך בכמה שיעור יוצא דופן בשבילך. מבחן משותף של משהו חדש ומרגש יעזור שוב לשרוד כי ההרגשה שיש לך בתחילת היחסים כאשר אתה לא יכול להתנתק זה מזה.

תגיד לי מה נותן לך הנאה

כדי שאדם יהיה השותף המיני הטוב ביותר בשבילך, תגיד לי ולהראות לו איך הוא חייב לתת לך הנאה (איפה הם האזורים הארוגניים שלך, איך לגעת לך, כולל לחץ לחץ).

הימנע מצבים מלחיץ

מתח עצבני מדכא את הייצור של טסטוסטרון, כתוצאה של אשר אטרקציה מינית טיפות בחדות. טען את הסוללה המינית שלך עם הדבר האהוב עליך. תקשיב למוסיקה תבערה, סטוני מול מראה או לשים שמלה יפה. כאשר אתה רגוע ומרגיש טוב, שוב מופיע למין.

לעשות צעד ראשון

בדרך כלל ביחסים לאדם אחד אתה צריך להרגיש אינטימיות עם השותף שלך רוצה להיכנס למגע מיני, ועוד צורך סקס כדי להרגיש קרוב יותר למאהב. כדי לצאת מבוי סתום, למצוא את רגע ההתקרבות (למשל, תודה לארוחת ערב או לארגן ערב רומנטי). בתגובה, השותף יתחיל מכוון על מה שאתה צריך.

להפוך את חובות הבית לחלק הקדמה

אפילו בזמננו, כאשר כל אחד בעוזרים יש חבורה של מכשירי חשמל ביתיים, ענייני הבית לקחת כמה שעות. למרבה הצער, אבל יש דרך החוצה. כמו מחקרים להראות, נשים כמו כאשר השותף עוזר בבית. זה מאפשר להם להישאר במצב רוח טוב יותר, מרגיש מרוצה מן היחסים שלהם להיות חיובי מכוון למין. לכן, לספר השותף שלך המסייע הוא חלק של משחק מקדים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

היעדר חיי המין הוא בעיה חמורה למדי עם מוסרית וגם מנקודת מבט פיזיולוגית. יחידות של אנשים יכולים להתקיים לבד בנוחות, ללא צורך במחצית השנייה. הרוב המכריע של נציגי האוכלוסייה האנושית פשוט זקוקים ליחסי מין. ואם אתה לא מצליח למצוא שותף מתאים, אתה צריך להיות מרוצה ממין ללא מחויבות או אוננות. האחרון הוא האפשרות הבטוחה והשימושית ביותר שתסייע ללא תוצאות להיפטר מהעסקה של מתח מיני. יתר על כן, אוננות יכול להיות מאוד נעים!

Просмотров: 106 | Добавил: tgabbert | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar