הביקוש צעצועים והתקנים עבור BDSM היה תמיד, אבל בשנים האחרונות (ליתר דיוק, לאחר שנכנסו למסכי סרט לא רצוני) מאסטרים עלו פעמים רבות. אם אתה לא מאמין, לשאול יועצים ב חנות סקס. החזרת היתרונות של חמישים גוונים בחינוך המיני הדור שלנו, בואו נבין למה אפילו צנוע עם הנערות הטובות כמו סטירות ודומיננטיות.

התוכן של המאמר נערות ליווי בחיפה

1 פסיכולוגיה 2 כי אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את זה 3 פיזיולוגיה ואת התרגלים 4 חמישית אֵלֵמֶנט

פְּסִיכוֹלוֹגִיָה

כמה בנות בדיוק כמו סוגים שונים ניסויים במיטה. כאשר מין וניל עדין הרגיל מפריע להם, הם לשכתב את מבטו לטווח המציע חנות סחורות ביניים. מישהו מאוכזב וחוזר אל "הכלים" הרגילים, אחרים באים בשמחה שלא יתואר, סליחה שלא ניסתה bdsm קודם לכן. כאן (כמו ב סקס בכלל) חשוב מאוד כי שני השותפים פתוחים לניסויים ו נהנו מהתהליך, ולא הל ... Читать дальше »

Просмотров: 108 | Добавил: tgabbert | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

החיים הם דבר מחליק, ולעתים קרובות, הוא נופל ממשהו בכוונה. כמובן, כולנו יודעים היטב, אבל יש גם את העובדה כי מעבר לרצונות שלנו ויכולות.

התוכן של המאמר

1 רקע רקע

תקופות של חוסר החיים הסקסיים הם לגמרי שכולם יודעים, התופעה הרגילה של זוגות נשואים. אבל אם תקופות כאלה הן הידוק, "בצורת" ממשיך די הרבה זמן, אז זה גם שווה לחשוב: "והאם הכל בסדר איתי?-.

בייבי, באברל בעבודה, במצבים מלחיצים, נמנום מועט, "קרב לא יפריד": כבד יחסית, זה נראה, התנאים המוקדמים לסירוב. אבל לא, בסופו של דבר, הנה זה היה.

אילו סיבות להוביל לירידה באטרקציה מינית בגברות וכיצד לנצח אותו מתואר בקפידה במאמר.

Sexi רקע חסר רצון

אמצעי מניעה

במהלך קבלת אמצעי מניעה בעל פה, הכימיה של נשים שינויים: היא חווה חוסר איזון הורמונלי. חיישנים הורמונים בתגובה לפעולה של סיבות מלחיצות מסוגלים להקצות נוירוטרנסמיטרים לענות, כלומר, ליידי הליבידו. אז, משול ... Читать дальше »

Просмотров: 119 | Добавил: tgabbert | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

הגיבורה העיקרית של סדרת הכת "סקס בעיר הגדולה" היתה קיימת יחסי מין עם חלום של גבר, מדבר בטלפון. אבל ההתקדמות לא עומדת עדיין! היום, עבור שיעורים, אהבה היא לא בהכרח אפילו מדבר. עבור כל אישה, התכתבות ארוטית עם גבר היא עוד הרפתקה, ביותר "שמן באש" לפיתוח תשוקה ותשוקה. אבל זה עובד רק כאשר ציות לכללים מסוימים.

התוכן של המאמר

1 "סטנדרטים זהב" של מין שני מבטים מפוכחים 3 בזמן הנכון, במקום הנכון 4 תשובות מבצעיות 5 פנטזיה טיסה 6 בעקבות נושא אחד 7 כבוד עבור רצונות שותף 8 כאשר אין מה לומר .. 9 מה שימושי תקשורת כזו?

אני תוהה: באירלנד 47% של זוגות צעירים עוסקים וירטואלי סקס לעתים קרובות יותר מאשר אמיתי.

"סטנדרטים זהב" של sextingii

דבקות לכמה המלצות פשוטות, הנערה תוכל לעניין את הבחור על התכתבות ולעורר אותו בתיבת דו-שיח אינטימי שתביא את שני הנאה.

מפוכח

שתיית כוס נוצץ, כל הבנות הופכות נשים מיניות ומשוחררות ... Читать дальше »

Просмотров: 90 | Добавил: tgabbert | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

סקס תופסת חלק חשוב במחזור החיים של האדם. בלי זה, לא היינו. ולמרות אחת המשימות העיקריות שלה היא המשך מהסוג, אף אחד לא ביטל הנאה! עם זאת, עבור רבים, נושא זה הוא עדיין טאבו. אנו נספר על יסודות ההנאה, טעויות נפוצות וכיצד ניתן לשפר את חיי המין שלך.

התוכן של המאמר

1 אטרקציה מינית או ליבידו 2 הנאה מינית ואורגזמה 3 סקס בטוח 4 טעויות נפוצות של גברים במין כיצד לשפר את חיי המין?

אטרקציה מינית או ליבידוי

האטרקציה המינית מרמזת על רצונו של אדם להשתתף בפעילות מינית. הכל שונה, ואין דבר כזה ליבידו "נורמלי". העובדה כי עבור אחד טוב עבור אחר יכול להיות לגמרי ההפך. אז, כמה מספיק כמה פעמים בשבוע כדי לקיים יחסי מין, מישהו מוכן להתמכר בשמחה הבשרית כל יום, את השאר ופעם בחודש - גם מצוין.

וריאציות הן נורמליות. למרות סטריאוטיפים בהחלט קיים (למשל, בני נוער עם הורמונים משתוללים), אטרקציה מינית היא אישי מאוד. ואת תשוקת המין שלך יכול להשתנות בהתאם לגורמים כגון גיל, רמת מתח, מצ ... Читать дальше »

Просмотров: 103 | Добавил: tgabbert | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)