15:51
למה בנות כמו נוקשות במיטה?

הביקוש צעצועים והתקנים עבור BDSM היה תמיד, אבל בשנים האחרונות (ליתר דיוק, לאחר שנכנסו למסכי סרט לא רצוני) מאסטרים עלו פעמים רבות. אם אתה לא מאמין, לשאול יועצים ב חנות סקס. החזרת היתרונות של חמישים גוונים בחינוך המיני הדור שלנו, בואו נבין למה אפילו צנוע עם הנערות הטובות כמו סטירות ודומיננטיות.

התוכן של המאמר נערות ליווי בחיפה

1 פסיכולוגיה 2 כי אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את זה 3 פיזיולוגיה ואת התרגלים 4 חמישית אֵלֵמֶנט

פְּסִיכוֹלוֹגִיָה

כמה בנות בדיוק כמו סוגים שונים ניסויים במיטה. כאשר מין וניל עדין הרגיל מפריע להם, הם לשכתב את מבטו לטווח המציע חנות סחורות ביניים. מישהו מאוכזב וחוזר אל "הכלים" הרגילים, אחרים באים בשמחה שלא יתואר, סליחה שלא ניסתה bdsm קודם לכן. כאן (כמו ב סקס בכלל) חשוב מאוד כי שני השותפים פתוחים לניסויים ו נהנו מהתהליך, ולא הלכו לקורבן עצמי למען בן זוג. זה לא עובדה כי אלטרואיזם כזה יהיה מוערך.

אחרים מחליטים לנסות כלים פיקטליים, להסתכל אחורה על חברות. מה עוד לדבר עם חברה על כוס יין, לא על מערכות יחסים ומין? אז אם אחרי הפגישה עם חברות חברה שלך פתאום עם שריפה העיניים הציעו לך להזמין באזיקים פרווה עם aliexpress, להיות בטוח, מה היא תשיג את שלו. הכל נחשב והחליט על שניהם יותר בדרך בית. פשוט מסכים ונסה.

באופן מוזר מספיק, bdsm יכול להיות שובה לב על ידי הבנות על ידי הטבע צנוע ומורכב במיטה. אלה שראשיהם סתומים עם חותמות וסטריאוטיפים זה סקס הוא משהו אכזרי אכזרי ומלוכלך. להיות "קורבן", הם כאילו הם אחראים לכל מה שקורה.

דומינטים יכולים גם להיות בנות שאינם מספיק אמון, שותף, ואת היחסים שלהם.

התקשות רוסית וחוסר חוק של מידע זרועו מבט שגוי כי למעשה ליווי הוא משהו מביש, כך, מה יהיה שותק. אבל יש כמה אנשים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

הנה הכל כמו חדרי השינה הטובים ביותר - גברים מורכבים ונשים לעתים קרובות לבחור את עצמם זוגות הבקיע, שותפים שקטים. מניפולציה אותם ודיכוי אותם, הם להרגיש יותר אישים מלאים וחזקים. העיקר כאן הוא עקוב אחר הקו בין "מסיר את הכאב כי הן" ו " ב sadist.

במקביל, זה לא שווה לגבי כל האוהבים Sadomaso כמו אנשים לא יציבים נפשית או שיש כל AE פציעות. זה שורש לא נכון. שקול עם סקס וניל Bdsmers כמו טבעוני ומוסר - אנשים רגילים בריאים עם טעם שונה. למה כל כך הרבה השוואה מין עם מזון במאמר זה?

כי אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את IT2

אגב, לא כל (או ליתר דיוק, כמה אנשים) אוהבי BDSM הם אוהדים של חמישים לשמצה גוונים. אם אתה רוצה להצטרף "מעגל עבור אינטרסים, "אל תזכיר את הסדרה של ספרים וסרטים.

BDSM לא תמיד כולל כאב. לפעמים שותף רק מסכים עם כל מה שהדומיננטי שלו יציע. ונהנה מנ.י כאב פיזי ומודעות להגשתו המלאה.

עוד דעה שגויה: כל bdsmers polygamans ולא קשה מערכת יחסים רצינית. שְׁטוּיוֹת! בין החבר 'ה האלה כמו אנשים מונוגמיים רבים זוגות מאושרים, כמה ובין Maphor עדין.

פִיסִיוֹלוֹגִיָה ואת התרגלים 3

אמנים אמיתיים של משחקים ארוטיים נוקשים מתעקשים על הפרדת BDSM ממין (כיחסי מין). הם משווים את זה עם עיסוי - לפעמים אפילו עיסוי חושני ביותר ארוטי לא מוביל למין ככזה. כמו שאומרים, "לפעמים בננה היא רק בננה".

מחצית נוספת של אוהבי סאדיאומאסו שומרת על דעתו של הרוב, מתוך אמונה כי פרקטיקות כאלה מקושרים באופן בלתי נפרד ממין. הכל כבר בנפרד, תלוי בהעדפות בטון - מישהו כל כך נושם מ סטירה, מחייב וקסמים סדיסטיים אחרים, שהמעשה עצמו נדחה "לארוחה אחרת".

אנשי מקצוע שייכים למקרה באהבה ובתוכה. הם בזהירות להרים זמן, מקום וציוד. וחוץ מזה, זה נראה חבורה ספרות מיוחדת. גרניט גרניט מדע, כביכול.

לפני תחילת "שיעורים מעשיים" יש צורך לדון עם השותף כי הוא מקובל עליו, ומה לא.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. יותר כלכלית להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

למרבה הפלא, אבל סקס קשה הוא קודם כל ביטחון.

אתה לא צריך לבכות עם עגלה בתחום הפנימי איברים. הכליות שלך לא יגידו לך תודה על זה.

חמישי אלמנט 4

תנו לנו לשכון על אחד החלקים המעורבים ביותר של נשים גוּף. אז באמת בנות אוהבות להרגיש סטירות על האפיפיור שלהם או שזה כל רטוב פנטזיה זכר קומה?

למעשה, אוהבי ענישה מסוג זה מספיק. העובדה היא כי דחיסה (במיוחד קצבי) שרירי ברי במהלך מין הוא מסוגל לחזק את ההנאה של הנערה. זה יכול לקרות כמו במודע ולא מרצון. במהלך סטירה על השותף האפיפיור יכול להזיק (בטעות ולא מאוד) ואת פני השטח הפנימי של הירכיים, אשר מובטחת מספק את ההנאה של חברו. מה לדבר, בנות עצמן אוהבות להאריך את החברות שלהם על התחת. כנראה, שום תאונה העולם הוא משוגע על פופאם נקבה מעוגל

Просмотров: 109 | Добавил: tgabbert | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar