15:51
למה אין רצון לקיים יחסי מין: רקעים עיקריים

החיים הם דבר מחליק, ולעתים קרובות, הוא נופל ממשהו בכוונה. כמובן, כולנו יודעים היטב, אבל יש גם את העובדה כי מעבר לרצונות שלנו ויכולות.

התוכן של המאמר

1 רקע רקע

תקופות של חוסר החיים הסקסיים הם לגמרי שכולם יודעים, התופעה הרגילה של זוגות נשואים. אבל אם תקופות כאלה הן הידוק, "בצורת" ממשיך די הרבה זמן, אז זה גם שווה לחשוב: "והאם הכל בסדר איתי?-.

בייבי, באברל בעבודה, במצבים מלחיצים, נמנום מועט, "קרב לא יפריד": כבד יחסית, זה נראה, התנאים המוקדמים לסירוב. אבל לא, בסופו של דבר, הנה זה היה.

אילו סיבות להוביל לירידה באטרקציה מינית בגברות וכיצד לנצח אותו מתואר בקפידה במאמר.

Sexi רקע חסר רצון

אמצעי מניעה

במהלך קבלת אמצעי מניעה בעל פה, הכימיה של נשים שינויים: היא חווה חוסר איזון הורמונלי. חיישנים הורמונים בתגובה לפעולה של סיבות מלחיצות מסוגלים להקצות נוירוטרנסמיטרים לענות, כלומר, ליידי הליבידו. אז, משולב אמצעי מניעה אוראלי להפחית את הייצור של טסטוסטרון, אחראי על איך אנו מבטאים, פעילות מינית.

פסיכו-רגשית גורם נוסף לדילמה זו: הזוועה תיכנס להריון. יש צורך להדגיש כי ההפרעות בעבודה, כפי שהיינו מדברים, המרחב ההורמונלי מוסבר על ידי השפעת הלחץ, המוביל לייצור מועצה של קורטיזול, אשר מקטין את הליבידו ואת האפשרות של קבלת אורגזמה.

מזעור את ההשלכות של סוג כזה יש להתייעץ עם רופא מנוסה ו סקסולוג ו סקסולוג. דירות דיסקרטיות במרכז

אימהות חדשה

קליקים לילדים, חיתולים, לא מופע: כזה לא צפוי להתקשר למין. באמת, אחרי יום מאתגר, לעבוד על הבית, לטפל בילד, הגברת אז, זה נעשה נבוך מן הכוחות כי סקס סוף סוף הופך לנהוג במקצת. כפי שלא היה מוזר, אבל גם אם היא אוהבת בטירוף את בן הזוג שלו - עייפות עדיין לוקח את שלו. לא רצון לחלוטין להירדם במהלך האהבה.

עם כמה מאיתנו כל הזמן אומר, פסיכואנליטיקאי לא לשפשף כל הכנסה. רק איך אנחנו כל הזמן מדברים עם מאמצים משותפים כדי להשיג אידיוים ותופעות, כפי שכולם יודעים, הניצוצות החדשים ביותר ביחסים. שיתוף הכלכלה, משחקים עם ילד בתורו והתאוששות של מצב שינה הם שיטות יעילות של החזרה ושמירה. חוץ מזה: כך כדי לדבר מונע את התינוק עם איך אנחנו מביעים, סבתא?

מראה חיצוני

אם הגברת אוהבת את גופה, אכפת לו, ובכל פעם מסתכלת במראה, מעריצה את הדמות, המראה, ואז האנרגיה שלה לא תצא במשך זמן רב. כאלה, ללא קשר לרצונם, לשים את החבר'ה. הם יודעים שהם רגועים, קלוריט, סקסי, מוכן לתת הנאה לפחות. אבל מה זה עדיין, זה הופך להיות מונע לאהוב את עצמך? ככל הנראה, זה עצלות וצ'וניור מלחציים או משותף. כדי להתאים את הפרות כאלה אתה צריך סיוע של סקסולוג ופסיכולוג.

אבל יש יותר דרכים שמרניות: ספורט, יוגה, דיאטה, שינוי בגדים. שים לב כי גם שותף. כאן הבחירה היא נהדרת.

לחץ

מדגישים של פלדה, כפי שהיינו מדברים, האורח הרגיל בחייו של אדם. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הסיבות אכזריות נראה לבטל את האיזון הפסיכו-רגשי הפסקה, אנשים קוק משמשים להביע, ייצור הורמונלי רגיל. יש צורך בעובדה כי ממהר עבור כמה באים לידי ביטוי, רובוט שילם מאוד, יחסים ללא דופי, עושר חומר, אנשים לעתים קרובות להרים. זה מאוד בסיסי: להירגע. זה רק טוב לישון טוב, ספוג באמבטיה עם קצף גדול, עם נרות, ללבוש הלבשה תחתונה משי Voila. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי הרצון של קרבה אינטימית מתעוררת מן הרצון להירגע ולבסוף אוהב את עצמו.

איסוף מוכן מתכנן לעבוד עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ונכונים. אבל זה בהחלט לא הצדדים הטובים היחידים לעבוד.

ללא ספק, ראוי להזכיר כי אין צורך להפריע לזה, כפי שרובנו התרגלו לומר, חוט צר כדי לדבר.

אתה לובש הרבה כובעים

איזון בין אמא אכפתית, טוב, כמו אנשים רבים חושבים, המארחת ואת סקסי ביותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, הגברת בעולם, אז פשוט לשבור ולבסוף להפסיק לעשות כל אחד pt. אבל לא ייאוש. שיחה עם שותף על יישום משותף של עבודת התוכנה, כפי שנקבע, הבית או טיפול הילד יהיה פורה. אין צורך להעביר את החיים הסידים שלך על התוכנית השנייה למען מדפי האבק.

עסק משעמם

כמה מקרים של עייפות של מערכות יחסים, סקס עם שותף אחד, אחידות של חיים אינטימיים. אבל הארגמן היא כי בעיה זו נפתרת. זה לא עבור כל מי שהוא לא סוד כי זה שווה לשנות משהו: תמונה של מחשבות, בחוץ, עבודה. ואיך יכול כל העניין בתנוחה מביכה? זה רק כדי לדבר עם לדלל את ימי מתיחות מאוד, ומין שוב, לשים את זה בעדינות, יחזיר את משמעותו.

קונפליקטים ביחסים

למין מסוים, בסופו של דבר, הוא משמש כאילו מעגל ההצלה הוא של מריבה גדולה, ולשאר הוא הופך לטאבו. יש צורך להדגיש כי התנזרות של סקס כעונש של בן זוג אינו מבטיח פינאלה טובה. צריך ללכת לשורש מאוד של קשיים ולהחליט על זה בכל דבר. המיטה אינה מושב למריבות. לא לכל אחד לא סודי לאותו דבר לומר לנהל משא ומתן.

חוסר זמן

סערה יומיומית שוללת זמן פנוי, לעתים קרובות בלילה. אז לא להיות דפק, לשים את זה בעדינות, לאבד את האיזון, אנשים, לשים את זה בעדינות, לעשות את ההרגל לתכנון. כפי שלא היו מוזרה, אבל שיטה כזו של בקרת חיים היא יעילה ביותר. כולם יודעים כי עבודה, טיול לחבר, תוצרת בית, ניקוי יבש: איך כל נוקית מתואמת. להפוך את עצמך עובדה אחת, אבל סוף סוף לא, כמו אנשים משמשים לסובלני, 1 שישי. כן, סקס. זה יכול להיות מתוכנן גם: בבוקר, ערב, לילה. אולי זה לא יוסיף חדות ופתאומיות כרגע, אבל מזג האוויר והביטחון הרע במין? יכול להיות שאל סקס יהיה kudo חם. אחרי הכל, כולם יהיו מוכנים.

הֵרָיוֹן

הריון, לשים את זה בעדינות, הוא עוד אחד, כפי שכולם יודעים, תנאי מוקדם לירידה בליבידו. אבל פנימה, כפי שכולם יודעים, גרסה מסוימת של תשוקה סקסית היא רק גדל. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הוא מחובר עם peryroika הורמונלית של הנשים. כדי לפתור את הקושי הזה, כדאי לדבר עם הרופא רופא מיילד - גינקולוג, מטפל, סקסולוג. גם חשוב עם שיחה עם שותף. בארב ארסנל, המקום מחויב לא רק לתנוחה מיסיונרית.

שינה לא טובה

כדי לנרמל משך השינה, אתה צריך לזכור שוב על תכנון. פסולת זמן לא הולמת על כמה אנשים חושבים, מקרים ריקים להחרים כמות בלתי מוגבלת של אנרגיה וכוחות שמשפיעים באמת על איכות השינה והפעילות המינית. עומד בסופו של דבר, למצוא, באיזו שעה ביום או בלילה יש פעילות שיא של הגוף, ובאיזו שעה יש צורך לישון אמיתי. אתה יכול לשנות את לוח הזמנים של עבודה או מנוחה, עבור לשעה קודם לכן או הפוך. זה אפשרי כי אחרי הכל, זה כל כך ביסודו למצוא זמן בצד ימין של דברים מתאימים והכרחי.

כיוון המין שלך השתנה

סיבה נוספת לאובדן ההתלהבות והמשיכה לשותף היא שינוי של אוריינטציה. הם עדיין יודעים את זה אבל לא לפחד מזה. מקרים כאלה הם רווקים. ובכן, איך הם מתפללים: "אל תזמין את הלב". אבל יש נקודה אחת: להיות מדבר ביסודו עם בן זוג, לחלוק את הרגשות שלך, חוויות, ספקות. זה יבטל את האפשרות של קנאה, טעויות, השלכות בלתי הפכו.

יש לך את התשוקות האחרונות

החיים הסקסיים הם מגוונים ביטוי משלה. זה כל כך נרגש מוקדם יותר, עם הזמן, זה הופך להיות איך זה הוקם, רגיל ובשום אופן, כפי שרובנו התרגלו לומר, סקס. ואכן, המשמעות היא לספר לשותף על הרצונות שלו. ואכן, אולי הוא גם על משהו - לבסוף הוא שותק. יציבה חדשה או צעצוע עשוי להיות כך לדבר כדי להיות הדגשה במערכת יחסים.

בושה

בושה וחוסר ודאות מופיעים על בסיס פחדים ומזכויות בילדות. אבל התנאים המוקדמים של "המבוגר ביותר" ניתן להוסיף: ללעוג משותף, האשמות עם subtext מינית. מרחק זה שואל את ההתערבות של הפסיכולוג והסקסולוג. תקשורת עם מומחים תאפשר לשנות את העיניים למין.

חֲרָדָה

חרדה החרימה לא רק אנרגיה, ובריאות. בתת-מודע, זה הולך לתוכנית הראשונה לפחות מה המצב מונע, לעתים קרובות, להתמקד בתחום האינטימי של החיים. הינכם מתבקשים לשים לב כי תרפיה מדיטטיבית, עיסוי וספורט אינן מתמשכות ברפיה ושיפור המאפיינים של הפעילות המינית.

דִכָּאוֹן

על רקע הדיכאון, מין יוצא לפלון השני, החלפת apatine, אדישות של הליבידו הפחית. היעדרות הכבידה המינית גם, באופן כללי, נצפתה כתוצרת תועלת של קבלת אודות דיכאון. כפי שהיה, זה לא היה מוזר, אבל אם בעיה כזו מתרחשת, אפשר לפתור אותו בעזרת פסיכולוגים. כמו כן, לא כל כך לומר ימנע את עצתו של הרופא המטפל.

אתה לא חווה אורגזמה

לא מסתורין שגברת קשה למדי להתרגש ולקבל אורגזמה: כאשר שותף בשיא הנאה, שותף רק, בסופו של דבר, מתחיל לפלוט. תהליכים אלה דורשים גישה מיוחדת.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל יסודי אם אתה נערה מענגת מן הפדרציה הרוסית. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 5600 יורו.

אתה חייב לדבר עם שותף ולברר אילו תנוחות תורמות הנאה הדדית, ומה בדיוק צריך להיעשות כדי להשיג אורגזמה ישירות לכולם.

השותף שלך ... בעיות

הנה זה אחד הנושאים מגעילים עבור חבר 'ה. אי-פונקציונליות זיקפה נצפתה כיצד אנו רגילים לדבר, גיל צעיר. הצעירים כל כך להוט כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אלכוהול וסיגריות, אשר כבוש לחלוטין על ספורט, תזונה נכונה, עבודה מתואמת של מערכת העצבים. במקרה זה, יש צורך לדון בעסק הזה עם שותף ובלא כמה נסיבות לעשות כיף. זה יכול להיעשות בפני עצמו, כפי שכולם יודעים, תנאי מוקדם לפציעה נפשי ואחיזת הקרובה.

Просмотров: 121 | Добавил: tgabbert | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar