11:32
אישה סוף סוף עייף במהלך סקס?

כמה פעמים בחייו שלו אנשים שומעים ביטוי דומה: "האשה שלי עייף במהלך סקס "? כמעט אף פעם לא, כי כדי לחלוק את החיים האינטימיים שלך, הכין את הדיון שלה, ולדבר הרבה יותר בגלוי על כמה דילמות יכול להיות גם רחוק. אבל העובדה היא עובדה, ואת הבעיה היא לעתים קרובות לא רק נעלם בפני עצמו. לכן, אתה צריך לשלם תשומת הלב הבסיסית היא למנוע את הקונפליקטים הבאים מופיעים על בסיס של שום קול וחוסר שביעות רצון עם החיים שלהם סקסי.

התוכן של המאמר

1 שכיחות 2 סוגים של עייפות 3 פתרון של צרות מורכבות

שְׁכִיחוּת

בעיה זו היא NE זה מקרה אחד.

בישראל אין אזור דעות קדומות כאשר ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי בתורו, אסקוגר רק מלווה את הלקוח במקרה, מספק ראיון ואת ליווי אישה VIP בכיתה ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

בפרט, מצבים כאלה נמצאים לעתים קרובות על שלב מתחיל כאשר אישה רק מתחיל להוביל חיי מין. זה עדיין מודע למה שהוא הופך לספק אי נוחות קטנים כמו הנערה עצמה, הנוכחי של הנבחר שלה, כי סקס צריך לשרת פריקה ומקור של הנאה עבור שני השותפים.

באופן כללי, זוגות רבים יש את הקשיים של ציוד סקסי, אבל לדון בהם מאוד בלי ציד. שותפים הם לעתים קרובות, בסופו של דבר, לפחד להתוודות אפילו זה את זה, בעובדה שהם לא משהו זה חליפות, פשוט לא, באופן כללי, כדי להסיר הערכה עצמית, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אדם יקר. כפי שלא היה מוזר, אבל למרות, למרות עבור כל האינטימיות של השאלה, מספר עצום של אנשים כבר לדון באומץ נושא על פורומים שונים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהם, באופן כללי, לחלוק את החוויות שלהם, לשאול מונה שאלה קשורה. זה אפשרי כי ואם מאמר זה עדיין מעוניין, פירושו שאלה השתלטו וכשהו, איך נהגנו לדבר, רלוונטיים, יותר מתמיד.

סוגי הרדיה 2

סוגי האותיות במהלך יחסי מין בנשים עשויים להיות מספר: פיזית, חושנית ומעורבת. מבחר סוגי נתונים מותנה לחלוטין.

פיזית עייפות. ההנחה היא כי אישה מבצעת כל הזמן, כפי שנקבע, תפקיד פעיל, במילים אחרות, תנוחות משמשים, שבו מאמצים פיזיים יש לעשות את זה בטון. לדוגמה, רוכב תנוחה. זה לא כל כך נושם כי עם תרחיש כזה, האישה עייפה (כמה מעז בכלל). כדי לפתור סוג זה של קושי, אתה רק צריך לדבר עם השותף שלך ולדון באפשרות של שימוש בעמדות אחרות כדי לקבל הנאה לשני הצדדים (ולא רק גבר). דירות דיסקרטיות במרכז

רדומה חושנית. זה קורה שכמעט כל הגברים פעילים מדי במיטה. לא, אני רוצה להדגיש את מה שהם גם עושים את העבודה שלהם, ועם כל זה אנחנו סוף סוף לנסות לשנות את העמדות, ובאופן כללי, אתה צריך לקרוא הרבה, אתה צריך הרבה. כפי שלא היה מוזר, אבל הבחורה רק לצוד אז לדבר כדי להירגע ולקבל הנאה. מכאן חושני עייפות, תשישות. מופיעים כזו "הרפתקאות" חלום מתוק הוא הנאה היחידה. הפתרון לקשיים כאלה יהיה גם שיחה פרנק עם משלה, כמו בראשות, חצי (לא במהלך יחסי מין, באופן טבעי).

גם עייפות מעורבת, כפי שנהגנו לדבר, פסיכו-פיסיזית. לא היה לו זמן לסיים, והיא כבר היתה עייפה. איך זה לא יהיה מוזר, אבל ככאלה יכול להיות? זמן ארוך מאוד? אבל הבנות מעריינות זמן רב? או שלא? מה קרה כאן, כאן? אינדיקטור זמני אינו, כראוי, תכונה באיכות גבוהה.

יותר מהר יותר, אם ארוך מאוד "עבודה" עבודה "לא מביא, כפי שאנו מבטאים, רוצה רגשות, לא רק עייפות פיזית מתעוררת, וזה חושני (מותאם, אבל שום דבר לא מוגדר). אם האישה במהלך התהליך מצהירה כי זה היה מעייף ושום דבר אחר לא רוצה, זה אומר שזה פשוט לא רואה את המשמעות, זה הפך, להמשיך את זה "שגרתית". היא פשוט נעשתה משעממת, והזעזועים המתמידים יומים, לשים את זה במקצת, מותשים ברמה הפיזית.

פתרון של בעיות מורכבות 3

הסוג הקיצוני של עייפות סוף סוף מסתתר בעצמם כאילו תנאים מוקדמים מורכבים ביותר, ולכן שיטות לפתרון לא יהיה כל כך חד משמעי. ראשית, אתה צריך להבין למה סקס לא מביא ילדה של מכשירים פיזיים. אולי היא ביישנית? או פחד? או התמקדו במשהו אחר?

יש צורך, שוב, על ידי מדבר, למצוא תשובות לכל שאלה דומה, להסתכל לתוך מעמקי הרגשות שלך רגשות (כמו גם השותף שלך). מן הוורד הראשון, זה יכול, ככלל, להיות, כפי שכולם יודעים, הגיונית הבלתי נסבלת, אבל לא לוותר, באופן כללי, זה עומד. הכל מגיע עם ניסיון, "מוסקבה לא הולך להיות בנוי".

עדיין אחת האפשרויות הן הקרובות לוודאי ביטול עייפות psychophysical ולבסוף תהפוך החלפה סקס רגיל על אפשרויות חריגות. איזה סוג? כולם גם פותרים את עצמו. זה יכול להיות כמו משחק תפקידים, שינוי של עמדות (החלפה, איך להתבטא, הרגיל על די החדש ביותר), שינוי המצב ואת ההקדמה של צעצועי מין שונים. הכל אישי טהור. שפע במין יביא סיפוק והנאה שני השותפים יוסיף פתק של פיקראיות ואופוטיות, וגם ישמור זה, כפי שכולם יודעים, את "שגרתית" עצמה.

קַיִץ תוצאות, אתה צריך, באופן כללי, להודיע ​​כי עייפות בנות במהלך מין - בעיה זו היא לא רק די נפוץ, כן, ופשוט נפתר. את הסוגים הנ"ל של עייפות ושיטות לחסל עסק זה הוא רק שכבת תיאורטית של השאלה, כי כדי לאבטח צריך בפועל, להתאמן שוב להתאמן! לא צריך להיות bicked על ידי דילמות וכי "לא עובד". לא עבור אף אחד לא סוד כדי לקבל הנאה ללא עזרה של אחרים וגם לספק את זה אחר!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

משך הזמן הטוב ביותר של קיום יחסי מין - 7-13 דקות.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. מכפיל, קונים - בחורים מוצלחים אשר במיוחד רוצים לוודא להופיע בפגישה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם אישה יפה. הרווחים האלה די די, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

אין ספק, ראוי להזכיר כי נתון זה נגזר על ידי sexologists על בסיס של מחקר לטווח ארוך וסקרים של מאות אלפי אנשים. אם האישה שלך עייפה במהלך סקס - אולי הקואיטוס שלך ממשיך במשך זמן רב מאוד. לא לעכב באופן מלאכותי את התהליך: חצי שעה, יחד עם הקדמה, יהיה ביותר מאשר, כך שני השותף נרדם עם מיטה. ואם אתה לאחד את שעות רבות של מרתונים סקס לאחד את שעות רבות - לא להיות מופתע איך אנחנו מביעים את העובדה כי האישה היא גם עייף במהלך יחסי מין. זה הולך טוב, בכל דבר שאתה צריך למצוא באמצע הזהב, ואת משך האהבה של ענפי האהבה הוא גם, זה הפך להיות מודאג!

Просмотров: 292 | Добавил: tgabbert | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar